متن تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از آموزش و پرورش

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اعطای لوح سپاسی به حمیدرضا کفاش معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از عملکرد این وزارتخانه و ترویج فرهنگ والای دفاع مقدس تقدیر کرد.

کد مطلب: ۴۸۲۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در قالب حرکت فرهنگی و تربیتی راهیان نور در سراسر کشور نمود پیدا کرده است، لوح سپاسی را به حمیدرضا کفاش معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درمقام نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش درستاد مركزی راهیان نور اهدا کرد.

متن لوح سپاس به شرح زیر است:


برادر ارجمند جناب آقای دکتر حمیدرضا کفاش

نماینده محترم تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

با سلام و دعای خیر، خداوند را شاکریم که توفیق تلاش و مجاهدت در راه اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ والای دفاع مقدس و اهداف و ارزش‌های والا و نورانی آن را به ما عطا فرموده است.

حرکت عظیم فرهنگی و تربیتی راهیان نور که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) یک سنت حسنه می‌باشد، از راهبردی ترین اقدامات در گسترش و تثبیت ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ارتقاء قدرت و امنیت ملی در جمهوری اسلامی ایران است که تلاش در عمق بخشی و اثربخشی آن اهمیتی مضاعف دارد.

لذا بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات خالصانه و تلاش پیگیر و مجدانه شما در دستیابی به اهداف کلان شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور در ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و نیل به گفتمان نوین تمدن اسلامی اعلام نموده و توفیق روزافزونتان را تحت زعامت و هدایت امام زمان (عج) و رهبری روشنگرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) خواهانم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر بسیجی دکتر سید حسین آقایی فیروزآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار