در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل عنوان شد:

استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای جذب مشارکت عمومی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سیاست وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر جذب حداکثری مشارکت های عمومی می باشد که صدا و سیما می تواند چنین ظرفیتی را ایجاد نماید.

کد مطلب: ۴۸۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری تعامل بین دو نهاد آموزش و پرورش و صدا و سیما را خوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: نگاه مثبت رسانه سرمایه ای برای آموزش و پرورش می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه نمی توان از پتانسیل رسانه در بحث اطلاع رسانی غافل شد، خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش از فرصت ایجاد شده برای بیان طرح ها و برنامه های خود باید نهایت استفاده را نماید.

وی با اشاره به دیدگاه های مشارکتی در مورد آموزش و پرورش عنوان کرد: ضریب حساسیت جامعه و نهاد های دولتی و خصوصی را در مورد مسایل آموزش و پرورش باید ارتقا بخشید و در چنین موقعیتی می توان زمینه مشارکت را فراهم آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین به لزوم ارائه گزارش عملکرد آموزش و پرورش به اولیا دانش آموزان در طول سال اشاره کرده و گفت: دریافت گزارش از برنامه های آموزشی و پرورشی حق مسلم او لیا محترم دانش آموزان می باشد.

ناصری صدا و سیما را به عنوان مسیری برای دریافت بازخورد برنامه ها دانست و ادامه داد: بدون شک دریافت بازخورد می تواند آموزش و پرورش را در طراحی و رسیدن به اهداف خود یاری نماید.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با استقبال از تعامل سازنده آموزش و پرورش و رسانه اظهار داشت: ساز و کارهایی را باید برای ارتقا تعامل بین این دو نهاد ترسیم نمود تا از ظرفیت های فی مابین بهره مند شویم.

عبداله مددی در ادامه گفت: صدا و سیما رسالت خود را در قبال آموزش و پرورش با پوشش و انعکاس خبری و نیز تولید برنامه های کارشناسی در مناسبت های مختلف به انجام می رساند.

وی یادآوری نمود: برای مطرح کردن مشکلات نوجوانان و جوانان و جامعه با توجه به معضلات امروزی که گریبانگیر خانواده هاست، باید به سوی تولید برنامه های مؤثر و مشارکتی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار