برگزاری مسابقه ویژه شهادت امام هادی (ع) از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با برنامه «مفتاح » مسابقه ویژه شهادت امام علی النقی الهادی (ع) را برگزار می کند.

کد مطلب: ۴۸۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ ساناز باقری، تهیه کننده برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: در آستانه‌ی سالروز شهادت دهمین اختر تابناك آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی الهادی علیه‌السلام شبکه رادیویی تهران مسابقه رادیویی برگزار می کند.

ویژه برنامه مفتاح به صورت بسته های 30 امتیازی، 24 امتیازی، 22 امتیازی و 18 امتیازی پیش بینی شده است. مخاطبان با ارسال پیامک به شماره 3000095 با انتخاب یکی از بسته های دینی و فرهنگی با موضوع زندگینامه و نقش امام هادی (ع) در اندیشه مهدویت می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: هر بسته بخش های مختلف را شامل می شود، بسته 30 امتیازی حاوی سوالات واژه شناسی، احکام و شهرستان های استان تهران است. در پرسش های بسته 24 امتیازی ما تهران شناسی، شخصیت های تهران، ضرب المثل با محوریت اخلاق و زندگی شهروندی به کار رفته است.

به گفته این تهیه کننده، بازیگری، گزاشگر محله و پیام های اخلاقی و شهرندی انتخاب بسته 22 امتیازی است. اما بسته 18 امتیازی ما گزیده ای از یک فیلم و سریال همراه با خلاصه ای از فیلم و بیوگرافی عوامل برنامه ساز است. در ادامه نیز حجت الاسلام وحید زینی، کارشناس مذهبی برنامه متنی با مضمون ایام شهادت می خواند و سوالات بر این اساس پرسیده می شود.

برنامه مفتاح از شبکه رادیویی تهران کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که یکشنبه و دوشنبه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19 و 20 دقیقه از موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار