فرماندار ساوه:

در دوران تحریم ساوه کمترین میزان تعطیلی واحدهای صنعتی را داشت

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: در دوران تحریم این شهرستان کمترین میزان تعطیلی واحدهای صنعتی را داشت.

کد مطلب: ۴۸۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد بهاروند در آیین تودیع و معارفه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه افزود: این پایداری و بقا به همت والای صنعتگران و همدلی و همراهی مسئولان حاصل شده است.

وی اظهار داشت: صنعت و بخش تولید مهمترین عرصه برای تحقق و تثبیت اصل اقتصاد مقاومتی در این شهرستان است.

فرماندار ساوه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بیان کرد: شهرستان ساوه به عنوان یکی از قطب های ارزشمند تولید می تواند با باروری اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده به عنوان یکی از شهرستان های شاخص در تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح شود.

بهاروند ابراز داشت: باید با استفاده از اندوخته های داخلی و فناوری های نوین خارجی زمینه را برای تثبیت کار و سرمایه ایرانی فراهم کرد.

وی ابراز داشت: شهرستان ساوه با برخورداری از بزرگترین شهرک صنعتی کشور و استقرار واحدهای بزرگ تولیدی سهم به سزایی در توسعه و تثبیت ارزش افزوده اقتصادی دارد.

فرماندار ساوه اضافه کرد: توجه به معادن غنی و سرشار این شهرستان از مطالبات جدی است که باید در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت ساوه قرار گیرد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز با اشاره به جایگاه چهارم استان مرکزی در صنعت کشور گفت: صنایع این استان همواره در توسعه برنامه های درآمدزایی کشور نقشی مهم و حیاتی ایفا کرده است.

محمد حاجی پور با بیان اینکه ساوه ظرفیت های بالقوه تولیدی و اقتصادی دارد افزود: سرمایه و کار ایرانی مهمترین عنصر در تحقق اقتصاد مقاومتی است که واحدهای تولید و صنعتی شهرستان ساوه به عنوان یکی از قطب های ارزشمند در این عرصه نقش مهمی دارند.

وی کمک به احیای خطوط تولید، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی این شهرستان را اولویت این سازمان در ساوه دانست.

در این نشست از خدمات عباس خلیلی با اهدای لوح سپاس جهت خدمات 30 ساله تقدیر و مرتضی طاهرنژاد به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار