مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد:

تلاش نسل جوان و نوجوان برای شکوفایی هر چه بیشتر انقلاب

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا.. دهه فجر، بر تلاش نسل جوان و نوجوان برای شکوفایی هر چه بیشتر انقلاب تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمدحسین روزی طلب در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه راهنمایی شاهد 11 شیراز با بیان اینکه امید آینده انقلاب و شکوفایی هرچه بیشتر آن به نسل نو و جوان است، افزود: در انقلاب اسلامی نسل جوان بسیار تاثیر گذار بودند.


وی ضمن دعوت از جوانان برای شناخت هر چه بیشتر ظرفیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای چند ویژگی بارز است که جوانان و نوجوانان با مطالعه بر روی این ویژگی ها و ادامه راه می توانند به شکوفایی هرچه بیشتر اتقلاب اسلامی کمک کنند.


روزی طلب در ادامه برخی ویژگی های شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی را برشمرد و تاکید کرد: اسلامی بودن انقلاب در مقابل دیگر مکاتب، دارا بودن رهبری قوی ، حضور مردم و وحدت بین آنها حول محور اسلام و حضور قشر زنان در کلیه مراحل از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی است.


مدیر کل آموزش و پرورش فارس در پایان بر اهمیت حضور نسل نو در به ثمر نشستن هر چه بیشتر آرمان های انقلاب، ابراز داشت: هم اکنون نیز نسل جوان وظیفه سنگینی بر عهده دارند و نسل حاضر باید با پشتکار و تلاش خود انقلاب را زنده نگه داشته و زمینه رشد هر چه بیشتر آن را فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار