جانشین سپاه صاحب الزمان (عج)در جمع مسئولان شهرستان دهاقان:

بسیج، ظرفیت انقلاب است

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) گفت :بسیج، ظرفیت انقلاب است و در اختیار انقلاب است جایی که انقلاب و راه امام در خطر باشد فریاد می زنم.

کد مطلب: ۴۸۰۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،سردار مجتبی فدا جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به ظرفیت بسیج به عنوان ذخیره انقلاب که می تواند در اختیار انقلاب و برای دفاع از ارزشهاست افزود: امروز جهان تشنه فرهنگ بسیجی و ظرفیت عظیم بسیج مردمی است.
سردار مجتبی فداء گفت: ظرفیت بسیج به هر جا منتقل شد به دنبالش پیروزی و موفقیت آمد، در داخل عراق منتقل شد و در مقابل داعش ایستادگی نمودند، در سوریه هم این ظرفیت ایجاد شد ، هم اکنون همه، آزادی خود را از نظام اسلامی می دانند و این از اقتدار اسلام و مقاومت است.
وی با تأکید بر استقامت و مقاومت در مقابل دشمنان خاطرنشان کرد: ثمره مقاومت پیروزی بر دشمن است، امروز قدرت اسلام مقاومت و آزادگی دنیای ظلم را به صدا در آورده است .
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان مجتبی فدا افزود: انتخابات امتحانی بزرگ برای ملت ایران است که توانست سرافراز از آن بیرون آیند؛ پیروز اصلی در این انتخابات مردم و رهبری ایران اسلامی بودند.
وی گفتمان انقلاب را باعث تداوم انقلاب دانست و اذعان داشت: اگر دست از آرمان ها و ارزش هایمان برداریم دیگر سخنی برای گفتن در دنیا نداریم؛ باید همه کمک کنیم، مشارکت کنیم که قدم های موثری در جهت خودکفایی و رفع مشکلات برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار