سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در قزوین برگزار میشود

سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت همزمان با هفته زن به منظور تجلیل از مادران و همرزمان شهدا و ایثارگران چهارشنبه ۱۸ فروردین 95 در قزوین برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۷۹۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت همزمان با هفته زن به منظور تجلیل از مادران و همرزمان شهدا و ایثارگران چهارشنبه ۱۸ فروردین 95 در قزوین برگزار می شود.

مدیرکل حفظ اثار و نشر دفاع مقدس استان قزوین اضافه کرد: دوران دفاع مقدس ممتازترین دوره و نقطه عطف تاریخی کشور به ‌شمار می‌رود لذا ترویج و تثبیت مولفه‌های صبر، ایثار و مقاومت ضرورتی اجتناب ناپذیر است .

طاهرخانی اظهار کرد: جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم جایگاه خانواده ایثارگران طراحی و اجرا می شود که اولین جشنواره در تهران و دومین جشنواره همزمان در تهران و در تمام استانهای کشور در دوسال گذشته برگزار شده است.

وی بیان کرد: سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح در سالن قائم شهرداری قزوین برگزار می شود.در این جشنواره از خانواده شهدای مدافع حرم نیز تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار