معاون اول رئیس جمهور در شهرستان پیشوا:

جایگاه مهم و موثر بخش کشاورزی در اقتصاد و توسعه ایران اسلامی

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر تلاش های دولت یازدهم در حوزه کشاورزی،گفت: بخش کشاورزی همواره جایگاه مهم و موثری در اقتصاد و توسعه ایران اسلامی دارد.

کد مطلب: ۴۷۸۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، اسحاق جهانگیری ،در جریان سفر به شهرستان پیشوا ودر سخنانی با تبریک یوم‌الله 12 فروردین و سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش موثرمردم شهرستانهای ورامین و پیشوادر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار کرد:خون پاک شهدای قیام 15 خرداد سرآغاز پیروزی نهضت اسلامی است و ما باید قدردان این مردم باشیم و توفیق خدمت‌گذاری به مردم غیور ایران اسلامی را داشته باشیم.

وی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)افزود:امیدوارم بتوانیم رهروان خوبی برای حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان بزرگوار حضرت باشیم.

جهانگیری یوم‌الله 12 فروردین راسالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست وخاطرنشان کرد:یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران این بود،که در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی،حکومت با رای مردم انتخاب شدو سپس قانون اساسی تایید و در مراحل بعد نهادهای تصمیم‌گیرنده ، با انتخاب مردم شکل گرفت.

وی درادامهتصریح کرد:توسعه و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همدلی دولت و ملت است و سرنوشت کشور رابه تلاش جدی دولت و ملت در عرصه‌های مختلف دانست وتاکید کرد،نظام اسلامی با تمام توان برای ایجاد رفاه و آسایش مردم گام برداشته و زمینه توسعه و پیشرفت را فراهم می‌کند.

جهانگیری از تلاش‌های دولت یازدهم در بخش کشاورزی نیز گفت و خاطر نشان کرد:از همان سال اول شروع به کاردولت یازدهم طرح‌های خوبی درحوزه کشاورزی تدوین و برنامه‌ریزی شدو بخش کشاورزی نیزهمواره جایگاه مهم و موثری دراقتصاد و توسعه ایران اسلامی دارد

شایان ذکر است، معاون اول رئیس جمهور ،همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شهرستان پیشوا سفر کردودر بدو ورود از سوی مسئولان عالی‌رتبه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت ودر این سفر یک روزه، افتتاح چند طرح کشاورزی و دامپروری و بازدید از ظرفیت های زراعی و دامی شهرستان پیشوا از جمله برنامه های این سفر بود.

سیدابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، محمودحجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه برخی از معاونین و مدیران کل و همچنین تعدادی از معاونین و مدیران‌کل استانداری، معاون اول رئیس جمهور را در این سفر همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار