توسط مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری ومدیرکل بحران استانداری ت

بازدید ازستاد اجرایی خدمات سفرنوروزی شهرستان بهارستان

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیرکل بحران استانداری تهران بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرستان بهارستان انجام شد.

کد مطلب: ۴۷۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان،خسرو آبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به همراه رحمتی مدیرکل بحران استانداری تهران ازمراکزارائه خدمات سفر و اطلاع رسانی شهرستان بهارستان در نوروز 95بازدید کردند.

در این برنامه از پایگاههای اطلاع رسانی، اورژانس، محل اسکان مسافران نوروزی و ایستگاه های پلیس شهرستان بهارستان بازدید بعمل آمدوخسروآبادی روند خدمات دهی وخدمت رسانی در شهرستان بهارستان رامطلوب ارزیابی کرد و گفت:شهرستان های بهارستان، اسلامشهر ورباط کریم به دلیل وجود جاده ترانزیتی درمسیر بسیاری از مسافران نوروزی می باشند ومسافران برای عزیمت به نقاط مختلف کشور از این شهرستان ها عبور می کنند.

درادامه این بازدید،رحمتی مدیرکل بحران استانداری تهران نیزدر سخنانی اظهار کرد:با توجه به بارش های چند روز اخیر خوشبختانه تمامی مسیر ها و شریان های اصلی باز می باشند و مشکلی خاصی وجود ندارد.

شایان ذکراست،در این بازدید، علامی سرپرست معاونت برنامه ریزی، اداری و مالی و صفایی مشاور فرماندارشهرستان بهارستان، گزارش جامعی ازوضعیت تشکیل ستادخدمات سفرنوروزی، وظایف کمیته های 7 گانه ستاد و همچنین مشارکت دستگاههای اجرایی ارائه نمود.

/خبرنگار: زهرا فتحعلیزاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار