معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی خبر د

ساماندهی نمازخانه های بین راهی در آستانه آغاز سفرهای نوروزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: نمازخانه های بین راهی در آستانه آغاز سفرهای نوروزی ساماندهی و تجهیز می شوند.

کد مطلب: ۴۷۶۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، صفرزاده در جلسه بررسی وضعیت نمازخانه های بین راهی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، ضمن تاكید بر لزوم برنامه ریزی برای میزبانی هر چه بهتر از مسافران نوروزی، افزود: با توجه به افزایش تردد در مسیرهای مواصلاتی استان آماده سازی فضای نمازخانه های موجود باید در اولویت قرار گرفته و تجهیزات مورد نیاز آنها تامین شود.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش جایگاه اقامه نماز در نظام اسلامی، این فریضه الهی را زینت جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه باید برای اقامه پرشور این فریضه الهی تلاش مضاعف کرد، ادامه داد: كارگروه بررسی وضعیت فضاهای اقامه نماز در راههای مواصلاتی با هدف نظارت بیشتر بر وضعیت نماز خانه های بین راهی تشکیل شده است.

صفرزاده در ادامه همچنین خواستار نصب تابلوهای راهنما جهت معرفی موقعیت و محل نمازخانه ها در مسیرهای تردد در راههای مواصلاتی آذربایجان غربی شد.

علی برزگری مسئول ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تقدیر از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار استاندار آذربایجان غربی به خاطر توجه به اهمیت احداث و نوسازی نماز خانه ها در مسیرهای مواصلاتی گزارشی از آخرین وضعیت این نماز خانه ها را ارائه کرد.

نوسازی و آماده سازی نمازخانه های موجود در مسیرهای مواصلاتی استان از جمله مسجد سه راهی ایواوغلی، محمدیار و مسیر ارومیه به تبریز، نظارت بیشتر بر نمازخانه جایگاههای عرضه سوخت، توجه و نظارت بر باز بودن نمازخانه ها در زمان اقامه نمازهای یومیه در اول وقت از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار