تجلیل از برگزیدگان استانی و شهرستانی مسابقات فرهنگی و هنری دشتستان

مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی و شهرستانی مسابقات فرهنگی و هنری سال قبل شهرستان دشتستان در کانون امام خمینی برازجان برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۶۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از دشتستان ، سید حسن لواسانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تقدیر و تشکر از حضور حماسی دانش آموزان و فرهنگیان ، به بیان جایگاه و اهمیت معاونت پرورشی و تربیت بدنی در راستای سند تحول بنیادین پرداخت .وی گفت : ما باید خود را در مسیر پرورش الهی قرار دهیم تا به خوشبختی نائل شویم و علم و تقوا باید همراه هم باشند و آموزش و معاونت پرورشی مکمل هم هستند.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برگزاری مراسم فوق ، را در جهت تشویق و تکریم دانش آموزان بسیار با اهمیت خواند . وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری را زمینه ساز شکوفائی استعداد های دانش آموزان دانست .حبیب اله بوستانی با اشاره به مباحث تربیتی گفت : ارتباط بین دانش آموزان و معلم می تواند جامعه سالم را رقم بزند و عقل و علم و تربیت سه مقوله مکمل یکدیگرند و تربیت اسلامی موقعی است که فطرت و سرشت انسانها را کشف نمائیم .

در این مراسم برخی دانش آموزان به اجرای سرود و تکنوازی پرداخته و در خاتمه از داوران و 700 نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری سال قبل در دو نوبت صبح و عصر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار