رئیس پلیس ‌راه اردبیل خبر داد؛

خسارت تندباد در محورهای مواصلاتی اردبیل

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: با بروز تندباد طی روزهای گذشته چندین خودرو در محورهای مواصلاتی این استان به دلیل پارک در مکان نامناسب و سقوط تابلوهای رانندگی خسارت دیدند.

کد مطلب: ۴۶۶۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت فتاحی در گفت وگو با خبرنگار پانا در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی تصریح کرد: در اغلب محورهای مواصلاتی استان شاهد وزش باد و تندباد هستیم.

وی افزود: شرایط جوی و بی‌احتیاطی رانندگان در پارک خودرو موجب شده طی دو روز گذشته سه خودرو در نتیجه سقوط تابلوها خسارت ببینند.

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه در خود محورها خسارتی گزارش نشده است، تأکید کرد: این رانندگان نیز جاده را ترک کرده‌اند و شکایتی طرح نشده است.

فتاحی با بیان اینکه در حال حاضر محور سرچم و محور خلخال به اسالم به دلیل بارش باران خیس و لغزنده است، اضافه کرد: در محورهای شهرستان خلخال نیز وزش شدید باد و در برخی قسمت ها بارش باران را شاهد هستیم.

وی افزود: در محور اردبیل- آستارا سطح جاده خشک بوده و وزش شدید باد را داریم و در محور مشگین شهر- اهر هوا نیمه‌ابری، سطح جاده خشک و وزش شدید باد گزارش می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان خواستار توجه رانندگان به‌سرعت مطمئنه و پارک خودرو در محل‌های ایمن شد و تأکید کرد: درخواست ما این است رانندگان در مکانی که احتمال سقوط اجسام می‌رود خودرو خود را پارک نکنند.

فتاحی همچنین به‌ضرورت احتیاط در هنگام رانندگی و بازکردن درب خودرو تأکید کرد و متذکر شد: در همه حال توجه به علائم راهنمایی و رانندگی به جد تأکید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار