مدیرکل آموزش و ‌پرورش خراسان رضوی خواستار شد

مشهد میزبان همایش نمایندگان مجالس دانش آموزی کشورهای اسلامی شود

مدیرکل آموزش و ‌پرورش خراسان رضوی پیشنهاد داد که همایش نمایندگان مجالس دانش آموزی کشورهای اسلامی در قالب یک برنامه در سال 2017 در مشهد برگزار شود.

کد مطلب: ۴۶۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

سید جواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا - خراسان رضوی اظهار کرد: تجربه گردانی بین مدارس کشورهای جهان اسلام در قالب برنامه های این رویداد، راه اندازی یک‌مدرسه بین الملل استاندارد در مشهد ، راه اندازی مدارس ویژه برای نخبگان اتباع خارجی و شناسایی دانش آموزان مستعد اتباع و برگزاری همایش نمایندگان مجالس دانش‌آموزی کشورهای اسلامی را از پیشنهادهایی است که در موضوع مشهد ۲۰۱۷ می‌تواند مدنظر قرار گیرد.


وی برگزاری جشنواره علمی،فرهنگی ، هنری معلمان جهان اسلام ، برپایی اختتامیه کشوری برنامه های ملی علمی‌و پژوهشی و فرهنگی مانند جشنواره های نوجوان خوارزمی، جوان خوارزمی ، جابربن حیان، علمی و عملی هنرستان های کشور و همچنین مسابقات قرآن ، عترت و نماز و همچنین فرهنگی و هنری و همچنین کلنگ زنی بزرگترین دهکده المپیاد ‌ورزشی دانش آموزی خاورمیانه را از برنامه هایی ست که در راستای توجه به موضوع مشهد ۲۰۱۷ در استان موردنظر است.


وی با بیان این که‌ مشهد می‌تواند برای دانش آموزان و معلمان جهان اسلام قطب زیارتی باشد بر پیگیری این موضوع در قالب برنامه هاب مشهد ۲۰۱۷ تاکید کرد.


حسینی همچنین تجربه گردانی بین مدارس کشورهای جهان اسلام در قالب برنامه های این رویداد، راه اندازی یک‌مدرسه بین الملل استاندارد در مشهد ، راه اندازی مدارس ویژه برای نخبگان اتباع خارجی و شناسایی دانش آموزان مستعد اتباع و برگزاری همایش نمایندگان مجالس دانش‌آموزی کشورهای اسلامی را از پیشنهادهایی دانست که در موضوع مشهد ۲۰۱۷ می‌تواند مدنظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار