رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور اعلام کرد؛

مشهد مرکز بازیهای آموزشی و محلی کشورهای عضو اکو در سال 2017

رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور از آمادگی کشورها برای قبول میزبانی شهر مشهد و کشور ایران به عنوان مرکز بازیهای آموزشی و محلی کشورهای عضو سازمان اکو در سال 2017 خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

خلیل الله بابالو در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا از آمادگی برای مشخص شدن مشهد به عنوان مرکز ‌بازی های آموزشی و محلی کشورهای عضو سازمان اکو در سال ۲۰۱۷ خبر داد و گفت: پیگیری ارتباط آموزش و پرورش کشور با سازمان های بین المللی مانند یونسکو، بررسی جایگاه کشورمان در نظام های آموزشی دنیا و حضور در جلسات مهم بین المللی برای برنامه ریزی عملکرد نظام های آموزشی بخشی از برنامه ها و اقداماتی ست که در قالب این فعالیت ها ‌اجرا می‌شوند.

رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور افزود : باتوجه به تجاربی که معلمان ما در این بخش دارند می توانیم همکاری و تعامل خوبی با سازمان های بین المللی داشته باشیم.



ارائه 52 طرح توسط ایران به آیسسکو

وی با بیان این که در سال گذشته ۵۲ طرح را به آیسسکو ارائه کردیم و ازحمایت هایی که از طرح های تایید شده انجام می‌شود برخوردارخواهیم شد، تصریح كرد: معرفی آموزش و پرورش ایران به کشورهای دیگر و همچنین انتقال داشته ها و توانایی های کشورهای دیگر به مدیران و تصمیم گیران و معلمان داخل کشور از دیگر ‌وظایفی ست که به این حوزه واگذار شده است.

بابالو توجه به توسعه مدارس بین الملل که با برند ایرانی هدایت شوند را از مهمترین برنامه ها عنوان كرد و گفت: باید در این زمینه با مشارکت بخش ‌خصوصی اقدامات ‌جدی را داشته باشیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار