با حضور مولف کتب ریاضی؛

كارگاه آموزشی تخصصی درس ریاضی پایه دوم و ششم ابتدایی برگزار شد

خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش ایلام گفت: كارگاه آموزشی تخصصی درس ریاضی دوم و ششم، با حضور مولف كتب ریاضی و آموزگاران پایه دوم و ششم در محل مركز رفاهی فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۴۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به ابتكار معاونت آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش استان ایلام ، كارگاه آموزشی تخصصی درس ریاضی پایه دوم و ششم با حضور دكتر "وحید عالمیان " با حضور 200 نفر از معلمین پایه های دوم و ششم و كارشناسان آموزش ا بتدایی و گروههای آموزشی و گروه تحلیل محتوا و سرگروههای آموزشی دوم وششم ادارات آموزش و پرورش تابعه استان تشكیل شد.

مهر انگیز جلیلیان معاون آموزش ابتدایی استان ایلام با حضور در این گارگاه آموزشی تخصصی بیان كرد: در راستای سند تحول بنیادین و به منظور ارتقای سطح علمی معلمان و انتقال تجارب و آموزش روش های نوین تدریس ، تشكیل كارگاههای تخصصی آموزشی امر ضروری و لازم است.

وی افزود : این معاونت توسط گروه تكنولوژی و گروههای آموزشی ابتدایی و با بهره گیری از مدرسین و سرگروهها و اعضای هیئت علمی گروههای آموزشی ، موفق شد كارگاههای مختلفی را در سطح ادارات آموزش و پرورش چهارده گانه ی استان برگزار نماید كه در تداوم این روند فرصت خوبی فراهم شد تا كارگاه تخصصی درس ریاضی پایه دوم وششم ابتدایی با حضور دكتر عا لمیان مولف كتب ریاضی دوم و ششم با هدف رفع اشكال معلمان ، افزایش سطح علمی آنان در ارتباط با چگونگی روش تدریس این درس برگزار شود .

جلیلیان ادامه داد: با عنایت به تغییر ساختار نظام آموزشی و اضافه شدن پایه ششم به دوره ابتدایی برگزاری این كارگاه ها ضروری است و طبق برنامه ریزی های انجام شده،به صورت ادواری در تمامی شهرستانها و مناطق با حضور فعال همكاران محترم پایه ششم و مدرسین و سرگروههای آموزشی استان تداوم اینگونه برنامه های آموزشی در دستور كار این معاونت قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار