مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان:

تولیداتمان را همراه با تبلت یا گوشی در اختیار دانش آموزان می گذاریم

مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان گفت: در صدد هستیم با کمک آموزش و پرورش و مساعدت اهل خیر، با تهیه تبلت یا گوشی های موبایل، تولیداتمان را که بیش از 50 هزار بسته در موضوعات مختلف است در اختیار دانش آموزان بگذاریم.

کد مطلب: ۴۶۲۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام محمد آقامیری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار داشت: خانواده آموزش و پرورش یک جمعیت حدود 40 میلیون نفری را در ایران تشکیل می دهد و ما هم در خدمت این خانواده بزرگ خواهیم بود. آنچه ما در تبیان تولید می کنیم و بستری که در تبیان برای اصحاب فرهنگ و دانش فراهم می کنیم به آموزش و پرورش تعلق دارد.

وی درخصوص ارتباط ریشه دار میان تبیان و جامعه دانش آموزی گفت: زحماتی که در تبیان کشیده شده پیش از این توسط دانش آموزان استفاده می شد اما این استفاده سازماندهی شده و نهادینه شده نبود؛ ولی با رویکرد جدیدی که وزیر آموزش و پرورش و معاونانشان دارند ما بستری اختصاصی آماده می کنیم تا این محتوا را به صورت نظام مند در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان افزود: طبیعتا استفاده دانش آموزان از تولیدات تبیان بیشتر خواهد شد؛ ضمن اینکه ما در صدد هستیم با کمک آموزش و پرورش و مساعدت اهل خیر تولیداتمان را که بیش از 50 هزار پک (بسته) در موضوعات مختلف فیزیک، زیست شناسی، قرآن و ... است را با تهیه تبلت یا گوشی هایی، که امروزه ابزارهای شبکه های اجتماعی هستند، در اختیار دانش آموزان بگذاریم.

آقامیری ادامه داد: این تبلت ها یا گوشی ها باید به واسطه اهل خیر تهیه شود سپس محتواهای تولیدشده روی آن قرار بگیرد و ما می خواهیم رگولاتوری (تنظیم) این کار با موسسه تبیان باشد.

وی در ادامه به تلاش های تبیان در زمینه کاهش صدمات ناشی از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شبکه اجتماعی زاییده تکنولوژی است که به سرعت در حال بروز شدن و ریلایف (تجدید حیات) است. در وب جدید با توجه به اینکه نظام تولید محتوا در دست کاربران است ما صدمات بیشتری می خوریم اما با این همکاری می توانیم صدمات را کمتر کنیم و به جهت دهی بپردازیم. دانش آموزان و فرهنگیان می توانند در این شبکه ها موضوعات خودشان را مطرح کنند و ما هم نمی گذاریم به بیراهه کشیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار