برگزاری مرحله استانی ششمین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی جوانان در همدان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از برگزاری مرحله استانی ششمین المپیاد فرهنگی فرهنگی ـ ورزشی جوانان عضو هلال احمر با شعار «جوان سالم، جهانی سالم می‌سازد» در همدان خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، مریم پا ك‌بین اظهار داشت: همزمان با دهه مبارك فجر ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی اعضاء كانون‌ها‌ی دانشجویی، جوانان، روستایی و طلاب جمعیت هلال احمر استان همدان با مشاركت 218 نفر عضو و 97 نفر داور و كادر اجرایی برگزار شد.
وی افزود: المپیاد فرهنگی- ورزشی اعضاء جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان با هدف ارتقاء آمادگی جسمانی اعضاء، جذب و نگهداری اعضاء و ایجاد نشاط بین جوانان اجرایی شد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: این مسابقات در دو بخش خواهران در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی و والیبال و برادران در رشته‌های فوتسال، شنا و آمادگی جسمانی به میزبانی هلال احمر استان همدان برگزار شد.
وی ادامه داد: 35 تیم در رشته‌های مختلف برای شركت در مسابقات در مركز استان حضور یافتند و با یكدیگر به رقابت پرداختند.
در رشته شنای برادران به ترتیب شهرستان‌های ملایر، اسدآباد و رزن و در رشته آمادگی جسمانی برادران شهرستان‌های اسدآباد، كبودراهنگ، همدان و در رشته فوتسال برادران شهرستان‌های اسدآباد، كبودراهنگ، نهاوند به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته‌های آمادگی جسمانی خواهران نیز به ترتیب شهرستان‌های كبودراهنگ، فامنین و نهاوند اول تا سوم و در رشته والیبال خواهران نیز به ترتیب شهرستان‌های ملایر، اسدآباد و همدان مقام اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار