به مناسبت دهه فجر:

نمایشگاه عکس و فیلم انقلاب 57 در هنرستان خاتم النبیاء زابل،افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس و فیلم با عنوان انقلاب 57 در هنرستان حرفه ای خاتم النبیاء شهرستان زابل با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد .

کد مطلب: ۴۶۰۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ، این نمایشگاه با حضور ، علی اکبر بزی مدیر آموزش و پرورش ، خانی معاون فرماندار ، محبی به نمایندگی از سپاه پاسداران و عرفانیان مدیر فرهنگی دانشگاه زابل در هنرستان حرفه ای خاتم النبیا شهرستان زابل افتتاح شد.

شایان ذکر است: در کنار این نمایشگاه ، چند بخش و واحد جدید که در این هنرستان به واسطه سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی راه اندازی شده بود نیز افتتاح شد .

اتاق سمعی و بصری برای هنرجویان این هنرستان و در راستای برگزاری کلاس های مجازی و تقویت آموزشی هنرجویان ، افتتاح سالن مطالعه و تجهیز و تکمیل کتابخانه هنرستان با همکاری کتابخانه عمومی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کتابخانه دانشگاه و کتابخانه دبیرستان دانشگاه زابل از جمله مواردی است که در این آیین افتتاح شده است .

در این نمایشگاه تعداد 190 عکس از دوران بهمن 57 انتخاب و به نمایش گذاشته شده است .

شایان ذکر است، نمایشگاه عکس ، فیلم و نمایشگاه عکس مجازی این هنرستان پذیرای عموم همکاران فرهنگی و دانش آموزان شهرستان زابل در ساعات اداری خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار