جلسه کرسی آزاد اندیشی در نظنز

جلسه کرسی آزاد اندیشی در نظنزبرگزارشد .

کد مطلب: ۴۶۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازنطنز ، علی اکبر باباخانی مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت:تلاش همه مسئولین در پی این است که فضایی بهتر برای درس خواندن و مشارکت دانش آموزان در تمام زمینه ها را فراهم شود .
وی افزود:هدف ازتشکیل این جلسه پی گیری و آگاهی نسبت به مشکلات و کار های انجام شده در مدارس است.
وی گفت : منابع مالی مدرسه به دو قسمت تقسیم می شود :اعتبار دولتی ، مشارکت اولیا و انجمن هاو خیرین مدرسه ساز که در حال حاضر اعتبار دولتی کم رنگ شده و درحا ل حاضر پیگیری اولیا و انجمن ها بسیار حضور پرنگی دارند
وی دررابطه با نیروی انسانی افزود :منشا تصمیم گیری و تصمیم سازی دانش آموزان است و بر همین اساس است که افراد در مدارس شروع به کار می کنند و اصل شورای دانش آموزی نیز بر این هدف پایه گذاری شده است .
وی در ادامه ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت : شرکت دانش آموزان در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات مجلس یک وظیفه است که رهبری برآن تاکید دارند .
در ادامه سید علی حسینی خالدی کارشناس امور تربیتی گفت : اعضای شورای دانش آموزی باید در تمام زمینه ها پیگیر باشد و در تصمیمات آموزشی به عنوان یک بازوی توانمند برای مدرسه باشدکه در زمینه های فرهنگی،مذهبی و ... حضور فعال داشته باشند .
وی ضمن تشکر از شرکت در کرسی های آزاد اندیشی گفت : دانش آموزان با سلایق مختلف به گروههای مختلف را ه می یابند تا در قالب این گروه ها با زندگی اجتماعی آشنا و تربیت شوند
وی در ادامه از دانش آموزان خواست و تاکید کرد : شما رابط دانش آموزان در مدرسه خود هستید و باید در زمینه ها مختلف فعال باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار