در دهه مبارک فجر:

برگزاری جشن یاوران انقلاب در مدارس شهرستان قدس

جشن یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی درمدارس آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۹۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، در این مراسم مسیب غلامی کارشناس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش ، محمد قاسمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، آزاد ایمانی کارشناس سازمان دانش آموزی، اعضای شورای اسلامی شهر، مربیان و دانش آموزان پیشاهنگ دختر و پسر مدارس شهرستان قدس حضور داشتند.

محمدرضا بهمنش، مدیر آموزش و پرورش ، در سخنانی گفت: با توجه به اینکه شما دانش آموزان دراوایل انقلاب نبودید، وظیفه ماست که دستاوردها و اهداف این انقلاب را به شما منتقل کنیم و مخصوصا این ایام که مصادف با ورود امام است و خاطرنشان کرد، شهرستان قدس 23 شهید دانش آموز به تقدیم انقلاب نمود، که برماست با تحقیق در مورد زندگی آنها یادشان را گرامی داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم توانستند با درهم کوبیدن حکومت ظلم و طاغوت، جمهوری اسلامی را بنا نهند. وظیفه شما دانش آموزان این است که خوب درس بخوانید و از اهداف انقلاب دفاع کنید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: امسال حلاوت جشن بزرگ انقلاب چند برابر شده است. چون مذاکرات هسته ای به ثمر رسید و پس از مذاکرات فشرده ما توانستیم ضمن پشبرد اهداف خود دریچه ی جدیدی بر روی روابط خود با دنیا بگشاییم.

بهمنش عنوان کرد: شما دانش آموزان نقش زیادی در کشور خواهید داشت. امیدواریم با تلاش خود بتوانید باعث پیشرفت کشور در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی بشویید.

در ادامه ، مسیب غلامی ، کارشناس سازمان دانش آموزی در سخنانی ،ضمن تبریک ایام دهه فجر و تشکر از تلاش مربیان و دانش آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه در مورد اهمیت نظم تشکیلاتی گفت: نظم اساس تمام کارهای ماست. با بکارگیری نظم می توانیم فعالیت های تشکیلاتی خود را به بهترین شکل انجام دهیم و دانش آموزان پیشتاز و فرزانه باید در کارهای خود نظم را در اولویت تشکیلاتی قرار دهند.

وی در ادامه گفت: سازمان دانش آموزی از طریق فعالیت های دسته جمعی خود اتحاد خود را نشان می دهد و با اتحاد و یکدلی فضا بر دشمنان تنگ می شود و راه رخنه به کشور بسته می شد.

در بخش دیگری از این برنامه ، دانش آموزان در کلاس های آموزشی گره زنی، امداد و نجات، کوهنوردی، جهت یابی، آموزش خبرنگاری شرکت کردند و مربیان موارد لازم را آموزش دادند.

شایان ذکر است، در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه برپا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار