رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران:

شرکت در یازدهمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی ایران رایگان است

رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران اعلام کرد: همه پزشکان عمومی، جراحان عمومی و سایر گروههای هدف می توانند بصورت رایگان در یازدهمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی ایران شرکت کنند.

کد مطلب: ۴۵۷۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور دست یابی به اهداف و برنامه های جامع این انجمن، ارتقاء دانش پزشکی بویژه علوم جراحی و همچنین فراهم کردن زمینه مناسب جهت هم افزایی، هم اندیشی و گسترش ارتباط بین پزشکان، جراحان و سایر تخصص ها همه برنامه های بازآموزی یازدهمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی ایران رایگان خواهد بود.
وی در خصوص شرایط بهره مندی از حضور در کنگره، گفت: علاقه مندان در صورتی می توانند از ثبت نام رایگان در کنگره برخوردار شوند که تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 25 اسفند ماه 1394 با تماس با دبیر خانه انجمن به شماره های 88539220 و 88539221 و با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام خود را تکمیل کنند.
رئیس انجمن علمی جراحان عمومی ایران با توجه به استقبال پزشکان نسبت به حضور در کنگره های دورهای قبل، یاد آورد: ثبت امتیازات باز آموزی در سامانه آموزشی مداوم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منوط به حضور پزشکان در برنامه های باز آموزی که با سیستم حضور و غیاب هوشمند انجام می شود، است و فقط پزشکانی می توانند امتیاز را دریافت کنند که در تمام ساعات برنامه های آموزشی حضور داشته باشند .
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای حضور در کنگره می توانند با مراجعه به سایت انجمن به آدرس www.iags.ir مراجعه کنند و ثبت را انجام دهند.
بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن علمی جراحان عمومی ایران؛ یازدهمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی ایران با نگرشی بر عوارض جراحی و با حد اکثر امتیاز باز آموزی در روزهای 25 لغایت 27 فروردین ماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66596993 تماس و یا به سایت www.congress.iranpath.org مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار