رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان سمن

بزرگترین آیه قران کریم در مورد نحوه تعامل با یکدیگر است

بزرگترین آیه قران کریم در مورد نحوه تعامل با یکدیگر است.

کد مطلب: ۴۵۶۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، همایش آشنایی مدیران وکارشناسان اداری با قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان با حضور مدیران مدارس و کارشناسان در محل کانون فرهنگی تربیتی حضرت امام خمینی(ره) شهرستان دامغان تشکیل شد. در این همایش، رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به تبیین قوانین و مقررات مربوطه، حدود اختیارات هیأت بدوی و نحوه رسیدگی به پرونده ها پرداخت.

رسولی نژاد، یکی از راه های کاهش تخلفات را آشنایی کارکنان به دستورالعمل ها آیین نامه ها وبخشنامه ها دانست و اظهار داشت: آیین نامه اجرایی مدارس لازم است که در جلسه شورای معلمان مفاد آن تبیین شود.

وی عنوان کرد: مهم ترین مسئله ای که باید مدیران به آن اشراف کامل داشته باشند، آیین نامه اجرایی مدارس است و این الزام وجود دارد که در هر جلسه ای و درنشست های شورای معلمان، موارد قانونی بیان شود و با صورتجلسه ای موارد مطروحه به همکاران ابلاغ شود.

بختیاری عضوء هیأت بدوی، به مهم ترین مصادیق تخلفات پرداخت و گفت: عدم رعایت اعمال و رفتار شئونات شغلی به ویژه در امر حجاب؛ قوانین و مقررات مربوط به مرخصی ها، عدم حضور به موقع و تعجیل در خروج از محل خدمت و حدود اختیارات مدیر واحد آموزشی در این امر - تنبیه بدنی وتبیین ماده 76 آیین نامه اجرایی مدارس - دادن نمره و یا امتیاز خارج از ضوابط قانونی به ویژه در ارزیابی کارکنان، از مصادیق بارز تخلفات اداری می باشد.

در پایان به سوالات مطروحه از طرف همکاران پاسخ مناسب داده شد. رستمیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: حفظ شئونات معلمی و فرهنگی، از مهم ترین اصولی است که در راستای حفظ این اصول، باید انظباط کاری در بین همکاران بطور دقیق رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار