مدیر کل کانون استان اعلام کرد:

برنامه‌های گسترده کمیته کودک و نوجوان آذربایجان شرقی در دهه فجر

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی از برنامه‌های گسترده این کمیته در بزرگداشت ایام‌ الله دهه فجر خبرداد.

کد مطلب: ۴۵۴۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،هادی یوسف زاده با اشاره به اهمیت تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان تصریح کرد: تمامی برنامه ها و فعالیت‌های این کمیته در راستای این هدف مهم طراحی شده است.

یوسف‌زاده در عین حال تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر دهه مبارک فجر، در طول سال نیز برنامه‌های گسترده و متنوعی را به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌کند.
مسئول کمیته کودک و نوجوان افتتاح مرکز فراگیر در تبریز، راه‌اندازی کتابخانه سیار در منطقه آزاد ارس، برپایی نمایشگاه استانی نشریه نگاری انقلاب، تولید سرود دوزبانه « میثاق با ولایت »، مشارکت در برگزاری مسابقات ویژه دهه فجر از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، وبلاگ نویسی نوجوانان با موضوع انقلاب و دستاورد‌های آن، مسابقه استانی کاردستی و ماکت سازی و حضور کودکان و نوجوانان در مزار شهدا و میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی را از برنامه‌های این مناسبت اعلام کرد.
وی به حضور روزانه دانش‌آموزان مدارس، مهدکودک‌ و کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره ) سراسر استان در مراکز کانون در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: حضور در کارگاه‌های ویژه هنری و ادبی با موضوع انقلاب اسلامی و بازدید از نمایشگاه‌های آثار منتخب کودکان و نوجوانان و اجرای مسابقات متنوع فرهنگی هنری از برنامه‌هایی هستند که در این بازدیدها اجرا خواهند شد.
مدیر کل کانون آذربایجان شرقی حضور مربیان و اعضای مراکز کانون در مراسم استقبال از آفتاب، همزمان با 12 بهمن ماه و برگزاری جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب با برنامه‌های جذاب و متنوع در مراکز کانون سراسر استان را از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.
یوسف‌زاده راه‌اندازی وب‌سایت اطلاع‌رسانی کمیته کودک و نوجوان را گامی در مسیر تعامل بیشتر با رسانه‌ها عنوان کرد و افزود اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مراکز کانون در ایام‌الله دهه فجر مهمترین هدف راه‌اندازی این وب‌سایت است، ضمن آن که آشنایی با شخصیت‌های دوران انقلاب و دانلود سرود‌های خاطره انگیز این ایام و معرفی آثار هنری و ادبی کودکان و نوجوانان با موضوع انقلاب، از بخش‌های دیگر این وب‌سایت است.
آموزش و پرورش، صدا و سیما، کمیته‌امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی اعضای کمیته کودک و نوجوان هستند که مسئولیت آن بر عهده کانون می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار