مدیرکل تعاون کرمانشاه به پانا خبر داد:

آغاز توزیع سبد کالا بین اقشار کم درآمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی اقشار کم درآمد زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۴۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه ، داوود یاری با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی اقشار کم درآمد هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه، اظهار کرد: خانوارهای یک تا سه نفره زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
وی بیان داشت: در این مرحله از طرح حمایت غذایی، برای خانوارهای یک نفره، یک و نیم کیلوگرم مرغ، دو عدد کنسرو و چهار کیلوگرم برنج و برای خانوارهای دو تا چهار نفره نیز سه کیلوگرم مرغ، چهار عدد کنسرو و هشت کیلوگرم برنج در نظر گرفته شده است که در فروشگاه‌های طرف قرارداد همچون فروشگاه رفاه، اتکا، اسکاد، امکان، فرهنگیان، تعاون روستایی و تعاونی‌های مصرف محلی توزیع می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مرحله از سبد حمایتی خانوار کارت اعتباری شارژ نمی‌شود و وجهی نیز در فروشگاه‌ها از طرف مشمولان این طرح پرداخت نمی‌شود، گفت: تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد در سطح شهرستان کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان دارای شعبه و یا عاملیت فروش هستند و تلاش شده تمام نقاط استان حتی روستاهای بالای 500 خانوار در شبکه توزیع قرار گیرند تا از تردد بی‌مورد و صرف هزینه جلوگیری شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار