استاندار بوشهر :

راه اندازی سامانه سامد ایجاد ارتباط مردم و دولت بدون واسطه است

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت : یکی از کارهای مهم دولت ایجاد ارتباط مردم و دولت بدون واسطه است .

کد مطلب: ۴۵۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند در آیین تجلیل از مدیران و کاربران سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد با بیان اینکه راه اندازی سامانه سامد ارتباط مردم با مدیران بدون واسطه را فراهم کرده است، اظهار داشت: مردم به عنوان سرمایه مهم یک کشور محسوب می‌شوند از این نظر توجه و رسیدگی به خواسته‌های مردم به عنوان سیره مهم رسول گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع)و شهدای و الامقام است.
وی با تاکید بر اینکه همه تلاش‌ها باید در جهت خدمت به مردم باشد، گفت: مجموعه مدیران پیوسته در طول شبانه روز در جهت خدمت رسانی به مردم مشغولند و آنان خادمین بی منت محسوب می‌شوند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمت به مردم جزء عبادات تلقی می‌شود، بیان کرد: همانگونه که حضرت امام راحل فرمودند جایگاه ملت ایران از مردم صدر اسلام بالاتر و والاتر است و خدمت به مردم آنهم بی منت جایگاه ویژه‌ای دارد.
حسنوند افزود: مردم حق دارند مدیران را خادمان و نوکرانشان تلقی کنند و مردم واقعا چشمشان به دست و قلم ماست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه دولت دکتر احمدی نژاد جنس مطالبات مردم را عوض کرد، گفت: قبل از این دولت بحث پیرامون توسعه سیاسی و از این موارد بود در حالی که امروز در شهرها و روستاهای کشور مطالبات مردم عوض شده است به گونه‌ای که سطوح خدمات به حدی رسیده است که با پشت سر گذاشتن یکسری خواسته‌ها امکانات پیشرفته پرسرعت اینترنتی جز خواسته‌های روستائیان شده است.
محمد حسین زارع تاکید کرد: همه توجهات رئیس جمهور و هیئت دولت به خواسته‌های مردم و رضایت مندی آنان است که مسئولان استان نیز با تاسی از این مهم وظیفه دارند در راستای تحقق اهداف دولت خدمت بی منت به مردم ارائه دهند.
وی بر حضور پر رنگ مسئولان بین ردم تاکید کرد و افزود: مسئولان باید همانگونه که رئیس جمهور و هیئت دولت به مردم توجه ویژه دارند مسئولان نیز باید خواسته‌های مردم توجه کنند.
در این آیین از مدیران و کاربران سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد قدردانی شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار