به همت کانون خوزستان منتشر شد

فراخوان دومین مسابقه وبلاگ‌نویسی «در اوج بمان ایران من»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی فراخوان دومین مسابقه وبلاگ‌نویسی «در اوج بمان ایران من» را منتشر کرد.

کد مطلب: ۴۵۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، دومین مسابقه وبلاگ‌نویسی «در اوج بمان ایران من» توسط مرکز شماره یک دزفول برگزار خواهد شد.
سعید گل گل مسئول برگزاری این مسابقه در این باره گفت: در این مسابقه علاقه‌مندان می‌توانند مطالب مرتبط با داستان، شعر، معرفی شخصیت و عکس را با موضوع ایران و انقلاب اسلامی در وبلاگ‌های خود منتشر کنند.
وی با بیان این‌که کودکان و نوجوانان 10 تا 15 سال به‌صورت فردی و گروهی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند افزود: به‌روز بودن وبلاگ تا 22 بهمن‌ماه 94 و داشتن عنوان زیبا و مرتبط با نام ایران ملاک‌های داوری این مسابقه هستند.
گل گل ذكر منابع مطالب استفاده شده، گروهی بودن وبلاگ، تعداد پست‌ها، نداشتن اشكالات تایپی و نگارشی، استفاده كم از مطالب دیگر سایت‌ها، تعداد عناوین موضوعات وبلاگ (داستان، شعر و...)، استفاده از عكس، معرفی کتاب و معرفی شخصیت، انتخاب قالب مناسب و استفاده از مطالب با موضوع انقلاب دیگر ملاک‌های داوری این مسابقه عنوان کرد و از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه خواست تا در انتخاب فونت و اندازه مناسب آن توجه بیشتری داشته باشند و هم‌چنین عکس عوامل اجرایی وبلاگ با ذکر مسؤولیت آن‌ها (مدیر وبلاگ، تایپیست، گردآورنده مطالب و...) نیز در آن درج شود.
مسئول کانون شماره یک دزفول با اشاره به این‌که هر پست منتشر شده در وبلاگ باید دارای عنوان باشد یادآور شد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 22 بهمن 1394 است و شرکت‌کنندگان می‌بایست آدرس وبلاگ خود را به پست الکترونیک dezfulla@yahoo.com متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول ارسال کنند.
گفتنی است: برگزیدگان این مسابقه در اسفندماه 1394 در کانون شماره یک دزفول معرفی و تقدیر خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار