اسپالتی با رئیس باشگاه رم وارد مذاکره شد

سرمربی پیشین تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ برای گرفتن جای رودی گارسیا روی نیمکت جالوروسی با مالک آمریکایی این تیم وارد مذاکره شد.

کد مطلب: ۴۴۹۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، لوچانو اسپالتی امروز (سه‌شنبه) با پروازی به مقصد آمریکا، خودش را به شهر میامی محل سکونت جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم رسانده و مذاکرات خود را مالک این باشگاه آغاز کرده است.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی اخراج گارسیا را به خاطر نتایج ضعیفش در این فصل قریب‌الوقوع دانسته‌اند و اخیراً نیز گزارشی مبنی بر جلسه مدیران این باشگاه منتشر و در آن عنوان شده بود که از چهار مسئول اصلی باشگاه تنها یکی از آنها موافق ابقای سرمربی فرانسوی جالوروسی است. به نظر می‌رسد که نتیجه آن جلسه برکناری گارسیا و انتخاب اسپالتی به عنوان جانشین او بوده است.

در همین حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که اسپالتی امروز راهی پاریس و از آنجا با یک پرواز به مقصد میامی سفر کرده است تا در آنجا با پالوتا ملاقات و مذاکره کند. این در حالی است که همین منبع نوشته است روی گارسیا امروز همچون روزهای قبل بازیکنانش را به صورت عادی تمرین داده است.

اسکای اسپورت اعلام کرده است که امروز یا فردا، والتر ساباتینی در زمین تمرینی رم حاضر می‌شود و رودررو با گارسیا نتیجه‌ جلسه اخیر مدیران باشگاه را به اطلاع او خواهد رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار