رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال وارد ایران شد

رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال و یکی از شخصیت های برجسته ورزش جهان روز سه شنبه واردتهران شد.

کد مطلب: ۴۴۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، ریکاردو فراچری در این مراسم از سوی علیرضا ادیب رییس انجمن یادشده و دیگر مسوولان مورد استقبال قرار گرفت .

فراچری که به دعوت رسمی انجمن بیس بال و سافت بال ایران به تهران آمده قرار است بعدازظهر امروز با محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی دیدار و گفت وگو کند .ضمن اینکه وی با مسوولان انجمن و خانواده بیس بال و سافت بال نیز دیدار خواهد داشت .

رییس ایتالیایی فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال فردا با کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک دیدار می کند و سپس در شهرستان کرج از زمین اختصاصی بیس بال بازدید می کند و با مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز دیدار خواهد کرد .

همچنین تماشای بازی نمادین بیس بال در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی تهران از دیگر برنامه های فراچری خواهد بود . ضمن اینکه وی از زمین بیس بال مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان بازدید خواهد کرد .

وی روز شنبه دیداری با یکی از مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت و پایان بخش برنامه های اولین سفر رییس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال به ایران مراسم رونمایی از تجهیزات ورزشی اهدا شده از سوی WBSF ، دیدار با مسئولان کمیته های استانی و در پایان نشست خبری با نمایندگان رسانه ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار