ثبت‌نام کارت خبرنگاری دهه فجر گیلان تا ٣٠ دی تمدید شد

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اعلام این خبر، یادآور شد: سامانه ثبت‌نام الکترونیکی خبرنگاران دهه فجر گیلان از ٢٥ آذر راه‌اندازی شده است که تا کنون بسیاری از خبرنگاران استان به منظور پوشش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۴۴۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

قاسم مصفا در گفتگو با خبرنگار پانا بیان کرد:کارت خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود، اظهار کرد: بر این اساس، خبرنگاران با ورود به سامانه الکترونیکی طراحی شده در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مشخصات فردی خود را وارد کرده و کد پیگیری دریافت می‌کنند.

مسوول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صدور کارت خبرنگاری را به منظور ساماندهی اصحاب رسانه برای پوشش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان عنوان کرد و افزود: ساماندهی خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان با تجربه خوب کسب شده از سال‌های گذشته در سال جاری اجرایی شده است.

مصفا به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام خبرنگاران برای صدور کارت خبرنگاری به منظور پوشش برنامه‌های انتخاباتی در گیلان از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه مذکور است.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نخستین کنگره ملی شهدای گیلان در اردیبهشت ماه سال ٩٥ در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: ساماندهی خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های کنگره مذکور نیز با استفاده از اطلاعات سامانه الکترونیکی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

وی بر تداوم برنامه‌های خوب کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و یادآور شد: سال گذشته تعداد ٣٢٠ نفر خبرنگار برای پوشش برنامه‌های دهه فجر در استان ساماندهی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار