آگهی مزایده عمومی معادن و محدوده های اکتشافی استان اعلام شد

سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر در نظر دارد امتیاز بهره برداری و اکتشاف تعدادی از معادن و محدوده های اکتشافی و گواهینامه های کشف را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

کد مطلب: ۴۴۷۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر، سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر در نظر دارد امتیاز بهره برداری و اکتشاف تعدادی از معادن و محدوده های اکتشافی و گواهینامه های کشف را با رعایت قوانین و مقررات ، آیین نامه ها و دستورالعملهای معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار نماید.

متقاضیان شرکت در مزایده می توانند جهت دریافت اوراق و مدارک مربوطه و بازدید از محدوده های معدنی و اطلاع از شرایط مزایده از روز شنبه مورخ19/10/94 به مدت22 روز به نشانی : بوشهر، خیابان شهید مطهری،سه راهی بهشت صادق،ساختمان شماره 1،سازمان صنعت،معدن و تجارت و یا وب سایت سازمان به نشانی: http://bsh.mimt.gov.i (بخش اطلاعیه ها)مراجعه،اسناد و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده را تهیه و پس از تکمیل،حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ10/11/94 به دبیرخانه سازمان تسلیم و رسید دریافت نمایند.

شایان ذکر است پیشنهادات واصله رأس ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 14/11/94 در کمیسیون مزایده واقع در محل سازمان با حضور رئیس سازمان و دیگر اعضاء ، مورد بررسی و تصمیم گیری قرارخواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار