مدیر كل زندان های استان یزد خبرداد:

مسابقات قرآن كاركنان زندان‌های كشور در یزد آغاز شد

خبرگزاری پانا : مدیر كل زندان های استان یزد از آغاز نوزدهمین دوره مسابقات قرآن كاركنان ادارات كل زندان‌های كشور به میزبانی یزد خبرداد .

کد مطلب: ۴۴۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حشمت الله حیات الغیب در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات قران كاركنان مرد ادارات كل زندان های كشور گفت : توفیق بزرگی است كه استان یزد میزبان این دوره از مسابقات است .

وی با اشاره به نامگذاری استان یزد به شهر دارلعباده و دارالعم از جانب مقام معظم رهبری افزود : استان یزد مردمان به نام و با ایمانی چون ریاضی یزدی ،آیت ا.. حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم و آیت ا... شهید صدوقی و آیت ا... خاتمی می باشد كه همگی پرورش یافته دیار قنات و قنونت و قناعت می باشند.

حیات الغیب در ادامه گفت : پایین بودن نرخ وقوع جرم در افراد بومی استان نیز به بركت وحود این بزرگان در استان یزد می باشد .

وی افزود: از امروز دوم بهمن ماه با حضور بیش از 80 نفر از كاركنان مرد زندان‌های كشور به مدت دو روز با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه به میزبانی استان یزد نوزدهمین دوره مسابقات قرآن در جمع كاركنان مرد ادارات كل زندان های سراسر كشور آغاز شده است .

حیات الغیب تصریح كرد:این مسابقات صبح امروز در دو بخش قرآن در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و نیز بخش اذان در سالن اجتماعات اداره كل زندان‌های یزد آغاز شد.

گفتنی است آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حشمت‌الله حیات‌الغیب، مدیركل زندان‌های یزدو مدیر كل پزشكی قانونی استان یزد برگزارشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار