فرماندار شهرستان ورامین:

دفاع از حریم ولایت فقیه مهمترین پیام ملت ایران در نهم دیماه 88 بود

فرماندار شهرستان ورامین گفت : حماسه نهم دیماه مردم ایران ، اوج اقتدار ایران اسلامی در حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه را به جهانیان نشان داد.

کد مطلب: ۴۴۳۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ورامین ، محسن خوانساری به مناسبت فرارسیدن سالروزحماسه نهم دیماه مردم ایران اسلامی گفت : ملت ایران اسلامی که همواره به برکت ولایت فقیه توانسته اند بر توطئه های دشمنان قسم خورده نظام فائق آیند و در حماسه نهم دیماه سال 88 به جهانیان ثابت کردند که در دفاع از حریم ولایت از هیچ قدرتی هراس ندارد و در این مسیر مقدس حاضرند تا جان خود را تقدیم اسلام کنند .

وی در ادامه افزود : ملت ایران که با جانفشانی در طول سال های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارزش های این نظام الهی حراست کرده و اجازه ندادند تا گزندی از سوی بدخواهان به آن وارد شودو در نهم دیماه سال 88 بار دیگر به صحنه وارد شدند و با اتحاد ،همدلی و حرکت به سمت هدفی مشخص ، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

خوانساری گفت : ملت ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند که با اتحاد ، همدلی ، ایستادگی و مقاومت می توانند توطئه ها و هجمه های دشمنان را بی اثر گذارند و به واسطه این ایستادگی امروز نیز موفق شدند تا حقانیت خود را در تمامی امور به جهانیان ثابت کرده و اقتدار ایران اسلامی به رخ جهانیان بکشند.

وی تأکید کرد :امروز ایران اسلامی به واسطه ایستادگی ملت به چنان جایگاهی در جهان دست یافته که تمامی معادلات دنیا بدون نقش موثر ایران به سرانجام نمی رسد و این همان نقطه ای است که کشورهای استکباری تاب دیدن آن را نداشته و تلاش دارند تا با تمام توان در برابر این عظمت ایستادگی کنند.

نماینده دولت در ورامین گفت : حماسه نهم دیماه ، پیوند ناگسستنی مردم با ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رکن اصلی این نظام یعنی ولایت فقیه را به اثبات رساند و نشان داد که مردم ایران ارزش های انقلابی و اسلامی خود را با هیچ چیز معاوضه نخواهند کرد .

وی تأکید کرد : حماسه نهم دی ماه متعلق به جریان و یا قشر خاصی از جامعه نیست بلکه در خلق این حماسه عظیم تمامی ملت ایران نقش داشته و در افتخار آن سهیم می باشند.

/خبرنگار : فاطمه رستمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار