مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی در شهرستان قدس

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی با حضور مسئولین در شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۴۴۳۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه‌ ۹ دی و روز بصیرت، با حضور حجت الاسلام میراحمدی، امام جمعه شهرستان، حسین گروسی نماینده مردم قدس، شهریار وملارددر مجلس شورای اسلامی، حسین کاغذلو، فرماندار ، اللهیاری، فرمانده سپاه ، سرهنگ کرمی، زند فرمانده نیروی انتظامی، محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش، اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسوولین و مردم ولایی شهرقدس در مسجد جامع این شهرستان برگزار گردید.
در حاشیه این مراسم که با شعرخوانی حماسی شعرای آیینی و سخنرانی و بیان نکات حجت الاسلام اسفندیار، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس و همچنین حجت الاسلام طاهری، امام جمعه خیر آباد ورامین همراه بود.
در حاشیه این مراسم ،سرهنگ اللهیاری، فرمانده سپاه شهرستان قدس ، در سخنانی اظهار کرد: حماسه ۹ دی ماه روز بصیرت مردم و حمایت همه جانبه از ولایت و رهبری بود و این را مردم با حضور پر شور و شعور خود به جهانیان اعلام کردند.
وی افزود: واقعاً باید گفت در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ صبر مردم بعد از آن چند ماه که افرادی که خود را رهرو و پیرو امام (ره) میدانستند و اتش بیار معرکه بودند تمام شد و مردم بصیر و فهیم و ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته به صحنه آمدند و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قدس بیان کرد:در روز ۹ دی ماه همان طور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله) فرمودند دست یاری خدا به وضوح دیده شد و حضور مردم تمام نقشه های دشمنان خارجی و خود فروختگان داخلیش را نقش بر آب کرد.
الهیاری تصریح کرد:فتنه گران کشور را به تشنج کشاندن و همواره به دنبال این بودند که مشکلاتی را برای کشور ایجاد کنندو یکی از برنامه هایشان این بود که ولایت فقیه را مورد خدشه قرار دهند که این نقشه شومشان نیز با حضور مردم و پشتیبانی از ولی فقیه و ولایت فقیه خودشان بر آب شد و این را به فتنه گران و پشتیبانان داخلی و خارجیشان میگوییم که خط قرمز ما اسلام ،انقلاب و ولایت فقیه است .
/خبرنگار: سعید برازنده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار