643 هزار و 500 دانش آموز آذربایجان شرقی شیر رایگان دریافت می کنند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: 668 هزار دانش آموز و معلم استان مشمول دریافت شیر رایگان هستند که از این میزان،643 هزار و500 نفر آن دانش آموز هستند.

کد مطلب: ۴۳۷۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به آغار توزیع شیر در مدارس استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، شیر رایگان در بین مدارس ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه استان اعم از دولتی و غیردولتی توزیع می شود.

وی با بیان این که توزیع شیر برای جامعه هدف 668هزار نفری در نظر گرفته شده است، افزود: با اجرای این طرح 643 هزار و500 دانش آموز و 44هزارو 500 فرهنگی از شیر رایگان برخوردار شدند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: میانگین توزیع شیر پاستوریزه تا آخر آذرماه برای هر دانش آموز 22 نوبت و توزیع شیر استریل پاکتی 16 نوبت است.
ناصری با بیان این که شیر در بین دانش آموزان مناطق شهری به صورت پاستوریزه و مناطق دوردست استرلیزه توزیع می شود،گفت: با فراهم شدن امکانات و تلاش‌های صورت گرفته تا پایان آذرماه 6 میلیون و 120 هزار پاکت شیر پاستوریزه و 6 میلیون و 563 هزار پاکت شیر استریل در مدارس استان توزیع می شود.
وی خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان با کارخانجات پگاه تبریز و شیرین عسل که از کارخانجات معتبر استان هستند، برای این امر قرار داد منعقد کرده است که به همت سازمان دانش آموزی در مدارس توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار