تجلیل فرماندار از تیم سه نفره بانوان کاراته کای اسلامشهری

فرماندار اسلامشهر از تیم سه نفره بانوان کاراته کای شهرستان ، که مقام سوم تیمی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه را به ارمغان آوردند، تجلیل کرد.

کد مطلب: ۴۳۵۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازشهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر،در این مراسم که،معاونین سیاسی انتظامی و امور فنی و عمرانی فرماندار، شهردار اسلامشهر، رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر ،عضو شورای شهر و رییس هیات کاراته اسلامشهر و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز حضور داشتند، امیر اله حقیقی درسخنانی اظهارکرد: کسب این موفقیت بزرگ در مسابقات جهانی ترکیه را به خانواده این بانوان ورزشکار با استعداد و مردم شهرستان تبریک می گویم.
وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مسائل مربوط به بانوان گفت: نخستین سفیر زن جمهوری اسلامی ایران، در دولت یازدهم انتخاب شد و در حال حاضر بسیاری از پستهای مدیریتی کشور بدست زنان اداره می شود.
حقیقی، با بیان اینکه اگر حمایتهای شخص رئیس جمهور از تیم ملی فوتسال بانوان کشور نبود، اعضای این تیم نمی توانستند،در مسابقات جهانی شرکت کنند،تصریح کرد: با توجه به توانمندیها و پتانسیلهای زنان کشورمان،دولت مصصم به حضورگسترده زنان درعرصه های مختلف فعالیتهای اجتماعی جامعه است.
وی ادامه داد: بانوان اسلامشهری توانستند با همت و تلاش خود وحمایتهای خانواده هایشان، در عرصه رقابتهاتی جهانی با اقتدار شرکت کرده و با اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، نام شهرستان اسلامشهر و ایران اسلامی را برسر زبانها جاری سازند.
حقیقی تصریح کرد:هرچه قدر در امر ورزش هزینه شود، سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت ورزش منطقه بوده وهزینه تلقی نمی شود، این هزینه ها سرمایه گذاری برای آینده جوانان این شهرستان است.
رئیس شورای ورزش شهرستان اسلامشهر افزود: همه مسئولین این شهرستان علاقمند به ورزش هستندودر عرصه های مختلف پیگیریها و انگیزه های آنان زمینه ساز رشد و توسعه ورزش این شهرستان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار