مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

اربعین حسینی، اوج ارادت عاشقان حسینی به حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت :حب و علاقه مردم به حضرت امام حسین(ع) سبب شده، که هر سال در مراسم اربعین حسینی جمعیت میلیونی در کربلا حضور یابند.

کد مطلب: ۴۳۱۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ، حسن حبیبی پور، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در مراسم گرامیداشت اربعین حسینی در نمازخانه ولایت اداره آموزش و پرورش گفت : افتخار خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی را نمی شود توصیف كرد، شهادت سیدالشهدا (ع) آثار و بركت های زیادی دارد و روز به روز هم این بركت ها افزایش می یابد .

وی در ادامه افزود: ارادتی كه مردم به امام حسین(ع) اظهار می كنند بسیار جلوه بالایی دارد و عشق به سالار شهیدان درمیان جوانان و مردم موج می زند و روز به روز هم شاهدیم كه استقبال از زیارت امام سوم شیعیان بیشتر می شود در این بین افرادی كه قصد سوء داشته باشند منكوب هستند و نمی توانند با حقیقت قیام امام حسین(ع) و شور شیعیان مبارزه كنند .

حبیبی پور اذعان كرد: زیارت ها برای این است كه جلوی كارهای باطل را در انسان بگیرد و پیام زیارت ها آن است كه شهدا با خون خود كشور را طیب و طاهر كرده اند،ودر زیارت اربعین داریم كه شهدا می فرمایند ،خون دادیم كه مردم را عاقل و عالم كنیم .

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اینکه هر قدمی که برای زیارت امام حسین(ع) برداشته می‌شود، ابراز حب و دوستی به راه و سیره امام یعنی راه آزادگی است، تصریح کرد: این حب و علاقه به امام حسین(ع) سبب شده هر ساله در اربعین حسینی جمعیت میلیونی در کربلا حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار