هشدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی در خصوص ازدواج بانوان البرزی با اتباع خارجی

خبر گزاری پانا:مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در خصوص ازدواج با اتباع خارجی به بانوان ایرانی ساکن استان البرز هشدار داد.

کد مطلب: ۴۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا؛غفور قاسم پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با اعلام این خبرگفت: بانوان ایرانی استان البرز در خصوص ازدواج با مردان دارای تابعیت غیر ایرانی مراقب باشند.
قاسم پور اظهار داشت : با توجه به اینکه اینگونه ازدواج ها موجب پیامدهای اجتماعی، امنیتی، حقوقی و سیاسی در جامعه می شود؛ وجود آثار حاصل از این ازدواج ها مانند: تولد فرزندان، روابط مالی زوجین، مشخص نبودن حضانت کودکان، طلاق، مناسبات حقوقی و قانونی مربوط به فوت و مانند آنها خود در این ارتباط مزید بر علت می باشد.
وی خاطر نشان کرد: اکثر این ازدواج ها مصلحتی بوده و اتباع بعد از برخورد با مشکلات، زندگی و همسر و فرزندان را رها کرده و آنها را با مشکلات عدیده ای مواجه می سازند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی تاکید کرد: انجام اینگونه ازدواج ها هیچگونه مزیتی برای کسب تابعیت ایرانی و صدور مجوز اقامت برای مردان خارجی ایجاد نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: هرگونه اقدام جهت فراهم نمودن ازدواج این گونه افراد توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی بدون اعلام نظر مسئولین مربوطه جرم محسوب می گردد.
قاسمپور از شهروندان استان البرز خواست جهت اطلاع از قوانین و مقررات ازدواج با اتباع بیگانه به سایت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز به نشانی www. Alborz-atba.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار