بازارچه «رواق هنر» در خانه فرهنگ فدک

غرفه فروش صنایع دستی «رواق هنر» در روزهای سوم و چهارم آذر ماه آماده عرضه محصولات هنری است.

کد مطلب: ۴۲۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ به منظور عرضه و آشنایی شهروندان با تنوع محصولات صنایع دستی و با ارج گذاشتن به مقام هنرهای سنتی کشور بازارچه «رواق هنر» به همت خانه فرهنگ فدک برگزار می شود. در این بازارچه هنرمندانی از رشته های مختلف صنایع دستی مانند: سفال، پتینه ، طراحی روی شیشه، زیورآلات سنتی و... حضور دارند.
صنایع دستى به‌عنوان زیرمجموعه‌اى وسیع از هنرهاى سنتى ایران از گذشته‌هاى دور تا امروز جایگاه ویژه‌اى در فرهنگ بومى و معنوى سرزمین‌مان داشته است. صنایع دستى بازتابى از تاریخ تمدن هر ملت و قومى است و مى‌توان انتشار مؤثرى براى فرهنگ و سنن مناطق مختلف باشد.
بازارچه«رواق هنر» با حضور هنرمندان و کار آفرینان روزهای سوم و چهارم آذر ماه از ساعت 9 تا 18 در خانه فرهنگ فدک برپا می شود. علاقمندان برای شرکت در این بازارچه صنایع دستی می توانند به نشانی میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از چهار راه جانبازان(گلبرگ)، کوچه بوستان فدک، خانه فرهنگ فدک مراجعه کنند.
همچنین علاقمندان برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و منطقه هشت می‌توانند به نشانی ساب پورتال Golestan.farhangsara.ir و رسانه خبری www.fhnews.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار