مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران خبر داد

اجرای طرح راهبری کارگاه آموزشی والدین

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، گفت: اجرای طرح راهبری کارگاه آموزشی والدین پایه اول در استان گامی بلند جهت تحقق اهداف و سند تحول بنیادی است.

کد مطلب: ۴۲۷۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سید علی قاسمی در جلسه شورای راهبری کارگاه آموزشی والدین پایه اول استان اظهار داشت: این طرح،فرصت و تجربه خوبی جهت بومی سازی مفاد سند تحول بنیادین جهت بهتر اجرایی شدن آن است که استمرار و توسعه کار،از ملزومات است.

وی ضمن اشاره به اعلام رضایت 90 درصدی والدین و مربیان از اجرای طرح کارگاه آموزشی والدین پایه اول گفت: این اعلام رضایت یعنی بستر کار آماده برای استفاده بهینه از فرصت ها و سرمایه های آموزش و پرورش.
قاسمی، با اشاره به دو سویه بودن فرایند ارتباط گفت: در ارتقا ی فرایند تعلیم و تربیت باید همه دستگاه های برون سازمانی نیز حضور داشته باشند تا آموزش و پرورش بتواند به ارتقای صحیح خانه و مدرسه و استحکام این فرایند بپردازد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، افزود: در سطح استان 192 پایگاه در 263 مدرسه با جامعیت هدف کلیه والدین پایه اول ورودی مهر 94، حضور بیش از 43 هزار و 505نفر از اولیا برگزار شد که بیش از 99 درصد افراد در این کلاس حضور فعال داشته و موفق به دریافت گواهی حضور در دوره شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار