دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و افتتاح طرح شهید پژوهی

اداره شاهد و امور ایثارگرانبه نمایندگی به نمایندگی از آموزش و پرورش شهر تهران با خانواه های دانشجو معلمان شهید دیدار صمیمانه ای داشت.

کد مطلب: ۴۲۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرتهران، اداره شاهد و امور ایثارگران به نمایندگی به نمایندگی از آموزش وپرورش شهرتهران و همزمان با ایام عزاداری سالارشهیدان،حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از خانواه های دانشجو معلمان شهید، سیدمهدی سادات(ازشهیدان آموزش وپرورش منطقه2تهران) شهید محسن رهنما، شهید رضا صالحی دولابی (ازشهدای آموزش و پرورش منطقه 15)، شهیدان داور محمدامینی و فرهاد شاملو (ازشهیدان آموزش وپرورش منطقه14تهران) دیدار صمیمانه ای داشت.

میرسعید قاضی رئیس اداره شاهد شهر تهران ، ضمن دلجویی از خانواده های این شهیدان، بر اهمیت شمردن ارزش مقام والای شهدا تاكید و برای خانواده محترم شهدا آرزوی سلامتی و طول عمر از درگاه باریتعالی خواستار شد.

طرح شهید پژوهی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با حضور رئیس امور شاهد و ایثارگران اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیران مدارس ابتدایی شاهد تهران در مورخ دهم آبان ماه 94 در دبستان شاهد مرحوم رمضانی منطقه یك افتتاح شد.

مدیران مدارس شاهد در قالب چهار كارگروه به تبیین اهداف و چگونگی اجرایی شدن این طرح پرداختند. در پایان نمایندگان كارگروه های تشكیل شده به چگونگی اجرای طرح - اهداف اجرای طرح - آموزشی - پرورشی -گروه های هدف و تمهیدات قبل از اجرای طرح پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار