مدیرکل آموزش و پرورش استان:

معلمان در پرورش استعدادهای قرآنی نقش ویژه ای دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در مدارس تنها با مساعدت معلمان دلسوز میسر خواهد شد.

کد مطلب: ۴۲۵۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست شورای معاونین منطقه صومای برادوست اظهار داشت: ﻫﻤﻪ مسئول و ﻣﻜﻠﻔﻴﻢ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ آﻣﻮﺯﺵ ﻗﺮآﻥ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺗﺒﻄ ﺑﺎ ﺁﻥﻛﻮﺷﺶ و ﺗﻼﺵ ﻧﻤﺎﻳﻴﻢ.

سید مصطفوی تصریح کرد: پیشبرد اهداف و برنامه های قرآن، نماز و عترت و توسعه و گسترش آن در سطح مدارس و جامعه نیازمند همکاری و مساعدت تمام معلمان می باشد، تا ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯاﻥ مستعد و خلاق ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و اﻳﻦ گونه ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﮔﺮﺩﺩ.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: معلمان نماد ادب و اخلاق و حرمت در جامعه هستند باید حرمت و شأن و مقام معلمی در جامعه حفظ شود.

وی افزود: معلمان می توانند جهت بهبود فرآیندهای آموزشی و پرورشی، مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی مطرح نمایند.

" کمال بکری" رئیس آموزش و پرورش صومای برادوست نیز در این جلسه گزارش کلی از موقعیت جغرافیایی ، آمار جمعیت و روستاها، مدارس در حال احداث و مقاوم سازی ، مجمع خیرین مدرسه ساز، مجتمع های دارای اتوماسیون، هوشمندسازی کلاس ها، کارگاه ها، وسایل گرمایشی، تجهیز و توسعه مدارس از لحاظ آموزشی و پرورشی، ساماندهی و سازماندهی نیروها و مشارکت سایر ارگانهای منطقه با آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت و همچنین در رابطه با بحث ریشه کنی بیسوادی مطالب مبسوطی را بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار