رودخانه هراز آمل لایروبی می شود

معاون خدمات شهری شهرداری آمل از انعقاد تفاهم‌نامه لایروبی رودخانه هراز در محدوده شهری برای کاهش خطرات هنگام وقوع سیل خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۵۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، علی علیزاده در نشست کمیته امنیت غذایی و بهداشت این شهرستان در جمع مسئولان، اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید و آب‌گرفتگی معابر شهرداری توانسته خدمات متعددی برای رفاه حال شهروندان ارائه کند .

وی افزود: هم‌اکنون با توجه به سرمای هوا، وضعیت نامساعد جوی و آب‌گرفتگی معابر اوضاع شهر را رصد می‌کنیم تا برای خدمات‌رسانی در مواقع مورد نیاز وارد میدان شویم .

معاون خدمات شهری شهرداری آمل تصریح کرد: سازمان‌های پسماند و آتش‌نشانی با ریزش باران به همراه دیگر ماموران شهرداری تمام توان و امکانات خود را به‌کار می‌گیرند تا خدمات مطلوبی ارائه دهند .

این مسئول با اشاره به وزش شدید باد به همراه ریزش باران طی روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: برای کاهش حوادث ناشی از سقوط درختان در معابر و خیابان‌ها و پیشگیری از خطرات جانی و جرحی به همشهریان حدود 9 مورد از درختان پیر و کهن‌سال را قطع کردیم، همچنین اصلاح درخت‌های متوسط و بزرگ هم انجام شده است .

علیزاده با اعلام انعقاد تفاهم‌نامه برای لایروبی رودخانه هراز با شورای اسلامی شهر آمل، از مدیریت در بستن سر دهنه‌ها برای کاهش خسارت و مدیریت در امور شهری حین وقوع سیل خبر داد و گفت: در شرایط بحرانی باید مدیران با مدیریت لازم کاهش خسارت‌ها را شامل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار