نشست صمیمانه مدیران رسانه استانی و دانشگاه گیلان

نشست صمیمانه مدیران رسانه استانی و دانشگاه گیلان

کد مطلب: ۴۲۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،نشست دکتر طلوعی مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز گیلان با دکتر رضی رئیس شورای معاونین دانشگاه گیلان با هدف ایجاد بسترهای لازم برای همکاری و تعامل بیشتر رسانه ملی و دانشگاه گیلان برگزار شد .
دکتر طلوعی در این نشست با تاکید بر اهمیت تعامل رسانه و دانشگاه به کار کرد های مشترک رسانه اشاره کرد و گفت : دانشگاه و رسانه به دلیل همسویی در برنامه ریزی و هدف گزاری به ویژه در تنویر افکار عمومی از اشتراکات فراوانی برخوردارند.
علی طلوعی با اشاره به ضرورت تعامل و همکاری بیشتر این نهاد تاثیرگذار افزود : هم سویی دانشگاه و رسانه منجر به تولید برنامه های فاخر با بهره گیری از توان علمی دانشگاهیان می شود که این امر در نهایت توسعه همه جانبه را به همراه دارد . وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نقش دانشگاه و رسانه را در مقابله با جنگ نرم دشمن مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هم سویی دانشگاه و رسانه منجر به تولید برنامه های فاخربا بهره گیری از دانشگاهیان می شود و متاسفانه در این مورد غفلت شده و باید با کاربردی کردن علم ، ثروت را در جامعه افزایش دهیم .
دکتر رضی رئیس دانشگاه گیلان نیز در این نشست نگاه دانش محور مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان را مغتنم شمرد و حضور ایشان را فرصتی برای دانشگاه و استان دانست تا تعامل واقعی میان دانشگاه و رسانه شکل بگیرد . رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به اهمیت همکاری مراکز علمی و رسانه به دلیل وجوه مشترک فراوان به ویژه آگاهی بخشی به افراد جامعه گفت: یکی از راههای کم شدن مشکلات جامعه در گرو نزدیک شدن دانشگاه و رسانه است . وی در ادامه افزود : آموزش و تغییر نگرشها مهم ترین هدف مشترک دانشگاه و رسانه است و نخبگان علمی و دانشگاهی برای تعامل بیشتر با رسانه آمادگی کامل دارند.
در ادامه این نشست هر یک از معاونان رسانه استانی و دانشگاه گیلان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و مقرر شد کارگروههای تخصصی برای تعامل بیشتر طرفین ایجاد گردد.
در پایان این نشست با حضور اعضا از دانشکده های علوم انسانی و معماری دانشگاه گیلان بازدید به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار