معاونت خدمات شهری شهرستان قدس:

دانش آموزان،مروجین خوب طرح شهردارمدرسه

جلسه اجرایی طرح شهردار مدرسه آموزشگاه های شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۱۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران، در این جلسه شاه بهرامی، معاونت خدمات شهری، جوزانی مدیریت پسماند، محمد قاسمی معاونت پرورشی، امین نورقربانی کارشناس سلامت و تندستی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس حضور داشتند.
شاه بهرامی در سخنانی گفت: دانش آموزان می توانند مروجین خوبی برای فرهنگ سازی شهرداری مدارس باشند ودر بحث نگهداری فضای سبز مدارس دانش آموزان می توانند ضمن آموختن مطالب مربوطه بتوانند آموزش لازم را به خانواده های خود منتقل کنند. و می توانیم دانش آموزان را در زمینه های آتش نشانی، ترافیک، پسماند، نگهداری فضای سبز به خوبی آموزش و از دانش آموزان یاری طلبید وشهرداری در صورت توافق آموزش و پرورش می تواند با معاونت های بهداشت، فرهنگی و ورزشی مدارس همکاری لازم را داشته باشد.
جوزانی مدیریت پسماند شهرستان قدس گفت: ما قصد داریم پلی ارتباطی بین شهروندان و شهرداری بزنیم و شهردار مدرسه بهانه است تا دانش آموزان اینارتباط را ایجاد کنندو دانش آموزان به خوبی می توانند اهداف مورد نظر شهرداری و توسعه شهری را به خانواده ها منتقل کنندو ما باید بودجه ای جهت شهردار مدرسه در نظر بگیریم تا همکاری بهینه تری ایجاد شودو دانش آموزان می توانند نقایص و معایب شهری را به ما منتقل کنند تا براساس پیشنهادها بتوانیم خدمات دقیق تری را به شهروندان ارئه دهیم و نقش آفرینی دانش آموزان در مسئولیت پذیری شهری می توانند ما را با محاسن و معایب شهر آشناتر کند و خدمات رسانی را تسهیل خواهد کرد.
در ادامه جلسه ،محمد قاسمی معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: شما از بزرگان شهر هستید و ما از زحمات شما قدردانی می کنیم وهمکاری شما با طرح شهردار مدرسه می توانند ضمن نقش آفرینی به دانش آموزان به ارتقای فرهنگ شهری جامعه کمک کندو امری که امروز با همکاری شهرداری و تشکل های دانش آموزی در حال شکل گیری است و برنامه های آن آغاز شده است و امیدواریم این حرکت نویدبخش نتایج بزرگ تر شهری و رسیدن به شهری سرشار از زیبایی های بیشتر باشد.
وی گفت: در نظر داریم جهت تشویق مدیران و دانش آموزان به30 دانش آموز و 10 مدیر جوایزی در مقطع زمانی اجرا اهدا کنیم و کلاس های مروجین بهداشت و طرح تفکیک زباله را نیز با همکاری شهرداری در مدارس اجرا خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار