اولین سمینار تازه‌های فیزیوتراپی ورزشی فردا آغاز به کار می‌کند

اولین سمینار ملی فیزیوتراپی ورزشی ایران به همت انجمن علمی فیزیوتراپی ایران از فردا پنجشنبه 7 آبان به مدت دو روز در هتل المپیک تهران آغاز به کار می کند.

کد مطلب: ۴۱۶۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عارف سعیدی دبیر اجرایی اولین سمینار فیزیوتراپی ورزشی با اعلام این خبر گفت : اولین سمینار تازه های فیزیوتراپی ورزشی با هدف آشنایی با تازه های فیزیوتراپی ورزشی برای متخصصین فیزیوتراپی ورزشی و سایر حرفه هایی گه به نوعی با آسیب های ورزشی رو به رو هستند از فردا پنجشنبه 7 آبان با حضور اساتید ، محققان و همکاران فیزیوتراپیست سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت : در این سمینار 20 مقاله به صورت سخنرانی و 30 مقاله به صورت پوستر و حدود 4 کارگاه تخصصی در حاشیه این سمینار در سالن های جنبی سالن اصلی ، توسط اساتید برجسته برای فیزیوتراپیست های حوزه ورزشی برگزار خواهد شد و همچنین مجمع عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران و انتخابات ، جهت تعیین اعضا جدید هیات مدیره عصر روز پنجشنبه هفتم آبان برگزار می شود.

دبیر اجرایی اولین سمینار ملی فیزیوتراپی ورزشی محورهای مورد بحث در این سمینار را : آخرین رویکردهای فیزیوتراپی بعد از آسیب های ورزشی بافت نرم ، برخورد با صدمات حاد ورزشی ، برخورد با صدمات مکرر مزمن در ورزش و نقش مدالیته های فیزیوتراپی در بهبود آسیب های ورزشی و همچنین آماده نمودن ورزشکار برای بازگشت به زمین پس از صدمات و جراحی عنوان کرد.

وی اظهار داشت : این سمینار دارای 10 امتیاز بازآموزی برای متخصصین فیزیوتراپی ورزشی ، متخصصین پزشکی ورزشی و سایر حرف پزشکی است که به نوعی با آسیب های ورزشی رو به رو هستند از جمله : متخصصین مغز و اعصاب و متخصصین ارتوپدی است.

وی در خاتمه یادآور شد : اولین سمینار تازه های فیزیوتر اپی ورزشی به مدت دو روز از 7 تا 8 آبان در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار