نائب رئیس شورای اسلامی تبریز:

کفش و چرم تبریز در ایران به عنوان یک برند مطرح است/لزوم معرفی در جهان

نائب رئیس شورای اسلامی تبریز گفت: کفش و چرم تبریز در ایران به عنوان یک برند مطرح است و مسئولان و شاغلان صنعت کفش تبریز باید تلاش کنند در راستای برند سازی جهانی تلاش کنند

کد مطلب: ۴۱۱۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمدحسین جعفری در بازدید از موزه کفش تبریز ، گفت : کفش تبریز جایگاهی جهانی دارد و ورود سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز برای تاسیس اولین موزه کفش کشور بسیار ارزشمند و قابل توجه است.
افزود: اقدام به راه اندازی موزه کفش تبریز در زمان مناسب اتفاق افتاد و همزمان با ثبت جهانی تبریز به عنوان شهر بافت فرش، کفش تبریز نیز برای کسب عنوان ثبت جهانی مطرح شد.
وی از مسئولان راه اندازی این موزه تقدیر کرد که در حداقل زمان ممکن و حداقل امکانات این موزه را راه اندازی کردند و یادآور شد: ما تلاش خواهیم کرد که برای کفش تبریز که باید در سطح جهانی معرفی شود ساختمانی برای نمایشگاه و موزه دائمی درنظر گرفته شود و این فضا به عنوان اولین موزه کفش ایران گسترده شود.
وی همچنین گفت : کفش و چرم تبریز در ایران به عنوان یک برند مطرح است و مسئولان و شاغلان صنعت کفش تبریز باید تلاش کنند در راستای برند سازی جهانی تلاش کنند و شورای اسلامی شهر تبریز و همچنین شهرداری تبریز نهایت تلاش خود را برای رسیدن به این هدف مهم انجام خواهد داد.
گفتنی است اولین موزه کفش ایران با مشارکت سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، اتحادیه کفاشان تبریز و ... با مجموعه ای کم نظیر از کفش های نقاط مختلف ایران متشکل از 50 جفت کفش در موزه عمارت شهرداری تبریز همزمان با 14 مهر ماه جشن فرش توسط معاون صناسع دستی ، سازمان میراث فرهنگی کشور و شهردار تبریز به افتتاح رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار