سردار نقدی هم به مجلس دعوت شد/ حضور وزیراطلاعات درکمیسیون امنیت ملی

خبرگزاری پانا: کمیسیون اقتصادی مجلس از سردار نقدی ریاست سازمان بسیج مستضعفین جهت استماع گزارش عملکرد، و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سید محمود علوی برای پاسخگویی به سوالات 2 نماینده، دعوت به عمل آورده است.

کد مطلب: ۴۰۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی پانا، كمیسیون بررسی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5، ادامه بررسی طرح دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده و جلسه کارگروه پولی و مالی در خصوص ادامه بررسی طرح دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده از جمله مواردی است که در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نشست با سردار نقدی ریاست سازمان بسیج مستضعفین و معاونین وی، همچنین استماع گزارش عملکردی آنان، بررسی مشکلات موجود در ارتباط با مؤسسه مالی و اعتباری میزان با حضور مسؤولین ذی‌ربط، نشست اعضای هیأت تحقیق‌وتفحص از عملکرد سهام عدالت با مسؤولین مربوطه از دیگر برنامه های کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری است.

به گزارش پانا، كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز علاوه بر جمع‌بندی طرحها و لوایح ارجاعی به كمیسیون، از سید محمود علوی وزیر اطلاعات برای پاسخگویی به سوالات دو نماینده دعوت به عمل آورده است. نمایندگان سوال کننده از علوی محسن صرامی فروشانی و احمد شوهانی هستند.

همچنین قرار است در کارگروه روابط خارجی این کمیسیون، به بررسی لایحه موافقتنامه حفاظت و بهره‌برداری بهینه از منابع زنده آبی دریای خزر پرداخته شود.

بررسی طرح امتیازبندی تركیبی عوامل ایثارگری نیز در كارگروه دفاعی مورد بررسی نمایندگان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار