به همت مدیریت آموزش وپرورش ناحیه ۱تبریز

بابای نمونه مدرسه و سرایدار مدرسه محل اسکان فرهنگیان تجلیل شد +عکس

خبرگزاری پانا :مدیریت آموزش وپرورش ناحیه 1تبریز از بابا و سرایدار نمونه مدرسه ایت ا... کاشانی که محل اسکان فرهنگیان هم بود تجلیل کرد.

کد مطلب: ۴۰۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا،تعدادی از مهمانان فرهنگی با حضور در دفتر مدیر مدرسه آیت اله کاشانی و طی تماس های تلفنی متعدد با ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان خواستار تقدیر از سرایدار مدرسه محل اسکان خود شدند.

نتایج بازدیدهای مسئولین استانی و کارشناسان ناحیه از مدرسه نیز نشانگر عملکرد خوب وی در آموزشگاه بود .

در جلسه ای با حضور مدیر و اعضای شورای معاونین ضمن تمجید بااهدای لوح سپاس از زحمات موسی آذر مدیر مدرسه و فرنود بابای مدرسه، تقدیر شد

پرویز موسی آذر مدیر آموزشگاه در جلسه تجلیل از اقدامات خداپسندانه سرایدار در گزارشی به اقدامات و حضور مفید فرنود در آموزشگاه اشاره نموده و گفت : بارها اشیای قیمتی مسافران در محل اسکان جامانده بود که وی در نهایت امانتداری و با در جریان گذاشتن بنده این امانات را که بعضی دارای ارزش قابل توجهی بودند به صاحبانشان برگردانده است .

فرنود نیز در این جلسه گفت : اکنون که پس از سی سال خدمت بازنشسته می شوم خدمت به دانش آموزان و همکاران را افتخار خود می دانم و با آنکه می توانستم در مشاغل دیگری مشغول باشم این شغل را با افتخار انتخاب کردم و این حرکت ارزشمند مدیر ناحیه به عنوان یکی از بهترین خاطرات من خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار