فعالیت شرکت صنایع آموزشی در قلب آفریقا

خبرگزاری پانا:مدیرعامل شرکت صنایع آموزشی از آغاز فعالیت این شرکت در قلب قاره آفریقا و کشور تانزانیا خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۲۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

قاسم یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: شرکت صنایع آموزشی هم اکنون در قلب آفریقا گروهی دارد که تجهیزات فنی و حرفه ای نصب می کنند.پروژه کارگاهی ما در این کشور چندی دیگر با حضور برخی نفرات از ایران و مسئولان این کشور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و امور خارجه برای صادرات تجهیزان فنی و حرفه ای به کشور تانزانیا یک میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

مدیر عامل شرکت صنایع آموزشی عنوان کرد: سازمان فنی و حرفه ای در تربیت دانش آموزان نقش به سزایی دارد زیرا آن ها تامین کار می شوند.

وی با بیان اینکه برای دانش آموزان کیت های دانش آموزی را طراحی کرده ایم، اضافه کرد: با این کار هم کار اقتصادی و هم آموزش را مورد توجه قرار داده ایم.

ارتباط برون مرزی شرکت

یزدان پناه در خصوص ارتباط برون مرزی شرکت صنایع آموزشی با دیگر کشورها، گفت: دفتر فروش در لبنان برای ارائه و تولید تجهیزات آموزشی و یک نمایندگی فروش در شهر اربیل عراق برای ارائه محصولات داریم.

وی تصریح کرد: یک نماینده ایرانی در کشور مجارستان داریم که دارای کالج است قرار شده تا با او قرارداد ببندیم و نمایشگاهی باز کنیم تا پاتوق صادرات محصولات آموزشی ما شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار