رونمایی ازتندیس حامیان آب در شهرستان ری

خبرگزاری پانا: مدیر عامل آبفای منطقه 6 (شهرری) از تندیس «حامیان آب» رونمایی کرد.

کد مطلب: ۳۹۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، اصغر کرمی در مراسم رونمایی از این تندیس، گفت: شرکت آبفای منطقه 6 با هدف جلب همراهی و همدلی دستگاه ها، نهادها، سازمانها و جلب مشارکت و همزبانی مسوولان، مدیران و افراد و شخصیت های تاثیرگذار در امر فرهنگ سازی و آموزش شهروندان، تندیس حامیان آب طراحی کرده است.

وی در ادامه افزود: در نظر داریم با اهدای این تندیس به حامیان برتر آب از تلاش ها و زحمات کسانی که با درک شرایط حساس و سخت کم آبی ما را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب یاری می کنند تقدیر کنیم.
کرمی تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر به دلیل کاهش حجم بارش ها و حجم منابع آبی از یک سو و افزایش تقاضا و رشد مصرف از سوی دیگر با بحران کم آبی و مشکلات تامین منابع آبی روبه رو هستیم.
وی ادامه داد: بحران کم آبی همراه با عدم دسترسی به منابع جدید آبی و همچنین نبود جایگزین برای آب، مشکلات تامین آب برای شهروندان را صد چندان نموده است.
کرمی با بیان اینکه دراین شرایط تنها راه چاره عملی که می توان از آن برای مقابله با بحران کم آبی بهره گرفت مدیریت مصرف است ادامه داد: این مهم مستلزم جلب همراهی و مشارکت همگانی در امر صرفه جویی و مصرف درست و بهینه آب است و خاطر نشان کرد،عبور از شرایط سخت کنونی نیازمند مشارکت همه ارگانها ، سازمانها و مدیران و مسوولان شهری میباشد.
کرمی گفت: بدون شک شرکت های آب و فاضلاب با توجه به امکانات مادی و انسانی محدود به تنهایی قادر به عبور از این بحران نخواهند بود و گذر از این شرایط نیازمند مشارکت همگانی است.

/خبرنگار:اشواق رباع/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار